tisdag 22 december 2009

Dan före dan..

Magvärken tar inte livet av mig, utan ifrån mig...
Har inte kunnat njuta av julstöket någe vidare. Sitter hemma och känner mig som döden istället. Ingenting biter på mig längre. Måste nog ta en sväng till sjukan snart.
För jag HATAR min mage. Inte ett dugg kul alltså :(
Aja, nog ordat om mitt lyxproblem. För vad är det i jämnförelse till min älskade pappa.
Annars har det bara vart som vanligt... gjort lite av varje! Skönt som tusan... förutom nu då när jag däckat.. pga den äckliga magvärken.

Funderar på om jag ska beställa biljetter så barnen får kolla på "Alvin och gänget 2" på juldagen eller annandagen. Hihi, ekorrar alltså... typ råttor i finare skrud! Man får se.
Det är iallafall 2 dagar kvar till jul.
Julmat ska inhandlas och tillagas.

OVER AND OUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar