lördag 5 december 2009

Jag är käääääääär...

Kan inte sluta tänkta på den här människan.
Vacker som få och har fått min hjärna att jobba på högvarv mest hela tiden.
Det sista jag tänker på innan jag somnar och det absolut första jag tänker på när jag slår upp mina blå varje morgon.
Är det inte detta vi kallar kärlek? Obesvarad sådan dock :(
Vilket svider... det gör ont som miljoner knivhugg i hjärtat. Jag vill ju ha dig dig dig, bara DIG!Jag har äntligen hittat någon som får mitt hjärta att slå miljoner extra slag, nervositeten att infinna sig vid olämpliga tillfällen, det sexuella behovet att skrika efter näring (hell, övergödning!) och hela mig att vilja leva i någon slags tvåsamhet med dig.

Kom igen, Du och Jag mot Världen?

Vi skulle vara sjukt snygga ihop! Fatta sexlivet? Eller LIVET över huvud taget?

Noomi Rapace har fångat mitt hjärta.

OCH VÄGRAR GE TILLBAKA DET! Bli min nu då.

(Och så kan ni ta detta inlägg med en "monkey fist of salt")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar