måndag 14 december 2009

KABOOM!

Nu ska min kärlek få bli servad och ompysslad.
Få på vinterdäck, olja bytt, tväddad ut och innan. Så nu ska min bejbi få
en reäl omvårdnad. Fint som gatan :)


Har tillbringat hutlöst många timmar på arbetet... har hunnit fundera över det mesta.
Begrundat allt från liv till död. Fast ändå ägnat mest tankeverksamhet åt mina kära vänner...
Jag vet att jag är dålig på att säga hur mycket jag uppskattar att ha er i mitt liv. Oavsett om ni är nykomna, eller om ni hängt med i snart 38 år. Det kvittar... kvantitet upp my ass.
Herregud, vissa av mina äldsta och finaste hörs jag med knappa 4 ggr/år kanske!!
Medan jag kanske hörs 4 ggr/månad med nya bekantskaper.
Så länge jag känner någon slags kontakt till en människa spelar ålder, kön, sexuell läggning, strumpstorlek, duschvanor med mera ingen som helst roll.
Ni (och min älskade familj, underförstått kanske) gör mig till den jag är!
Åtminstonde sätter ni alla er prägel på erat unika sätt och påverkar mig som person, som människa. Vi brukar skoja om att BlondinLotta har svårt för att vara sådär tjejig som många av er är... Kramis, puttig, nuttig och snäll i orden :) Well, JA jag har lite svårt för det med just tjejkompisar. Annat är det med mina killpolare.. det känns mer naturligt.
Men jag kan när jag vill! Även om det blir chockartat. HAHA! Fy fan :D Summa summarum: jag överdriver massor just för att det har blivit lite av en grej med mig. Jag är inte som en sten juuuu. Fast det vet ni :) Men hur som helst... jag saknar er varje sekund!
Tänker på er oftare än ni tror... skrattar för mig själv åt sånt vi sagt och gjort, gråter av samma anledning... Även om jag emellanåt är kass på att höra av mig, och framförallt höra av mig TILLBAKA när ni gjort tappra försök till kontakt, betyder inte detta att jag inte bryr mig.
Ni vet att jag bryr mig och att jag gör så gott jag kan. Jag bara... jag bara är så ibland.
Jag älskar er!
Ni är fina, allihop.
Så jävla fina är ni.
Jag kan skatta mig själv som förbannat tursam och lycklig
som har privilegiet att känna er.
Ab imo pectore - Av hela mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar