tisdag 1 december 2009

Om ni vill veta alltså..

Allmänt:
Namn: Lotta
Piercingar: Öronen, naveln, läppen o eyy haha..?
Tatueringar: Japp, en!
Längd: 169 cm
Skostorlek: 37.
Hårfärg: Blond, fast funderar på att färga till min naturliga hårfärg.
Är du kär i någon: ?
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja.
Tänker du på självmord: Inte för att jag är självmordsbenägen, nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Har inte fått höra att jag är ful i alla fall. Tvärtom.
Vilket shampoo använder du: Nåt tjoffs.
Vilken parfym använder du: Olika beroende på vad jag ska göra.
Vad är du rädd för: Sjukdomar, fördomar, inskränkthet och att det ska hända någon jag tycker om något illa.
Gillar du att tvätta: Ibland kanske.
Gillar du Berg-och-Dalbana: LÄTT fattar du väl!
Senaste:
Film du hyrde: Har inte den blekaste aning.
Film du köpte: Farligt alibi.
Låten du lyssnade på: Ohohoh av Mattiaz skandalen.
Låten du hade på hjärnan: Ohoh
Låten du laddade ner: Gör de sällan.
Personen du ringde: Pappa.
TV program du tittade på: Kommer inte ihåg. Jo Livet i fagervik. Tittar sällan på "program". Möjligtvis filmer, dokumentärer och nyheterna.
Personen du tänkte på: Markus. HAHAHA!
Favorit:
Mat: Finns massor gött.
Låt: Kan verkligen inte välja en.
Sak att göra: Skratta!
Sport: Jag spelar gärna allt förutom fotboll och tittar inte gärna på något alls. Möjligtvis fotboll om det är sommar... eller hockey om jag ser det live.
Dryck: Vatten.
Kläder: HAHA!
Favorit-kläder? No way att jag kan säga det...
Film: Finns så många bra.
Bil: En BMW men önskar gärna en Audi.
Antal:
Gånger du varit kär: Svårt att säga. Men riktigt riiiiiktigt kär - 4-5 gånger. Tänkte på det häromdan faktiskt...
Gånger ditt hjärta brustit: Ja du... på grund av en snubbe? Nån gång sådär kanske...
Hjärtan brustit på grund av dej: Några gånger skulle jag tro.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett par gånger...
Ärr du har på kroppen: Ett par styckna döh!
Senaste:
Bok du läste: Det var så länge sedan jag ahde ro till att läsa en bok.
Personen du fick mail av: Faster.
Personen du fick brev av: OJ jisses... Kommer inte ihåg. Men vill gärna ha...
Personen du fick sms av: Säger jag inte. Vill inte gärna få någon fanatisk psykbrud of his efter mig.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var länge sedan.
Övrigt:
Vad har du gjort idag: Vaknade alldeles för tidigt med panik i kropp och sinne. Värsta krampen i magen, men de gick över. Fick iväg barn till skolan, men orka skriva allt..
Var det kul: Vilket då? Det jag styrt med? Jovars... kul och kul. Det var det väl kanske?
Hur tidigt stiger du upp: Beror på hur dagens agenda ser ut, men oftast 07.00
Gillar du att slåss: Nej för fasen! Våld löser ingenting.
Vad ska du göra ikväll: Ska väl lägga mig snart.
Är du seriös: Japp.
Vad är du allergisk mot: Kräftor, pollen och tomater
Var har du ont: Mm i magen, och lite småfeber.
Använder du hårspray: Japp ibland.
Kan du stå på händer: Självklart.
Favorit serie: Livet i fagervik och andra avenyn.
Salt eller socker: Beror väl på.
Gillar du ketchup: Ja, det funkar! GILLAR DOCK INTE LUKTEN! Jag vet jag är konstig.
Är du glad nu:Är ja väl kanske, fast mest trött.
Var du glad igår: Så där.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Många...
Vad dansar du till: Allt med skönt flow..låtar med gung i!
Stockholm är: En stad jag alldeles strax bor i :D
Göteborg är: staden med flest mysiga invånare.
Kan du sjunga: haha.. jo eller hur..
Mer värt än guld: Kärlek.
Spaghetti eller makaroner: Stuvade mackisar.
Ett land jag helst vill besöka: Brasilien :) fast de blir till Thailand jan/feb
Ska bli skoj: Resa, en del fester.
Ska inte bli skoj: Betala räkningar.
Sparar till: Jag spara?
Väntar på: Mycket....
Pålägg som gäller: Fy, jag gillar inte mackor.
Dagens dryck: Vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar