måndag 7 december 2009

Minnes drag från Alexsandras blogg..

Älskade mamma!
- Just nu sitter du på sjukhuset och bara väntar på att du ska läggas på operationsbordet, förstår att de känns hemskt men det kommer att gå så bra mamma, de lovar jag dig!Det kommer att vara tufft och jobbigt efteråt, men du vet att jag alltid hjälper och ställer upp för dig mamma. Även fast vi bråkar så vet du att jag älskar dig gränslöst mycket och att jag alltid finns här för dig.

Mor och dotter, kommer vi alltid att vara!

Denna låt är till dig mamma!



(Gissa vad jag grät och grät när jag lyssnade på denna låt!)

Idag så skulle vi hälsa på mamma så vi åkte hem i från vid 12 och lämnade Marcuz hos farmor och vi ringde till sjukhuset och då hade mamma inte kommit in på av delningen än vi ringde då och då ända fram till halv sju då vi fick komma in, under de sex och en halv timma som vi fick vänta så var vi hos farmor, hos frisören, hos Fikri och sen tillslut fick vi komma och hälsa på henne då hon fortfarande låg på intensiven. Hon kommer troligen inte få komma ner på avdelningen förän i morgon någon gång. Men när vi väl var där, så ville jag bara gråta och ta mamma med mig hem. Jag hatar att se någon person som betyder någon ligga på sjukhus och ha ont. När jag väl är där och hälsar på så sitter jag mest bara där, är tyst och håller på att börja gråta, jag vet inte riktigt varför? men jag tycker inte om sjukhus, desamma var det när mormor låg på sjukhuset. Känner mig lite elak mot mamma för att jag inte sa så mycket men men,... Mamma hade iallafall ett stort plåster över magen och hon var jätte trött så hon svammlade mest bara om allt från om vi har dammsugit till någonting om svampbob. Haha fatta ingenting vad hon sa, men jag längtar så fruktansvärt mycket tills hon blir bra igen <3.

Min söta dotter :)
Love you

3 kommentarer:

  1. TÄNKER PÅ ER !!! Hela tiden...KRAMAR från Rose-Marie

    SvaraRadera
  2. Tack faster :)
    Men hur mår faster själv? Hur har ni det?
    Vi måste ses också..
    Tusen kramar

    SvaraRadera
  3. Vi kommer att ses gumman.Jag mår bra,Tänker på din pappa o mamma.. Och på dig o din familj. Kramar Faster

    SvaraRadera