lördag 5 december 2009

JAG ÄR EN IDIOT!

Jag har slagit alla rekord.
Personbästa.
Sverige-etta.
Ligger på topp 10 i världen.
Lätt.
Gråter och skrattar om vartannat.
Det komiska i det tragiska.
Det är ju inte så att det kom som en nyhet.
Men frågan är varför?
Varför är det inte en jävla nyhet?
Fy fan.
Jag kräks.
Jag spyr för att jag vet inte vad jag ska göra. Vad fan ska jag göra?
Nae, nu ska jag fan skära upp ett redigt köttsår nånstans på kroppen,
hälla några liter kokvatten över mig, krossa några fruktskålar och mumsa i mig glas i stora mängder och sedan avslutningsvis ge mig ut på E4:an och invänta en stor lastbil.
Så lev ett gott liv mina vänner!
Ta hand om er, lev ett sunt och lyckligt liv,
ta risker, bli aldrig banala eller likgiltiga, och skynda alltid att älska.

Puss och Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar