torsdag 29 augusti 2013

Tuffa tider

Vilka veckor de har varit.. 
Folk som inte vet vad som är ditt el mitt, hot, och våld mot barn (Billys vän), så han fick ligga på sjukhus i 3 dagar. Har varit så sedan min son köpte sin moped. En Yamaha.. Tufft är det och även när vi var bortresta från lör-sön fick jag 2 mess från "C" som sitter bakom gangsterna o hör de mesta, men dock inte allt hur två grabbar planerar saker jämt emot vårt hus, hur de ska ta sig in och ta mopeden mm.. Hur hemska saker som sägs om honom, min son och hans kompisar, de säger elaka grova saker i stället för att ransaka sina egna grava problem.. Vore på sin plats att de kollar upp vad som är rätt i skallen än att snacka skit, leta fel och ljuga om alla andra, kolla upp felen ni har i skallen i stället!! Finns säkert psykmottagningar som tar emot er!! Skitsnack och hoten har blivit en vardag här..  slutligen fick både Julia och Billy åka blåljus.. Och vi var nära att få  åka hem i lördags.. Men istället hade vi poliskontakt per telefon. Och allt vart lugnt sedan. 
Idag har de åter igen varit övergrepp i rättssak, el igår som förhördes idag. Även "Brottsofferjouren" har hört av sig. 
Skolan försöker väl göra sitt och en elev är avstängd. I de hela är det 3 st olika mål som min son, nu även dottern är vittnen till, utsatta av skadegörelse, övergrepp i rättsak i två av målen..Idag är jag helt slut.. Och klockan är snart tre på natten då jag och mitt ❤ har pratat o pratat om allt som skett och hur orolig jag är, att något riktigt allvarligt ska hända barnen först o främst!! Och vi har även pratat om hur saker har gått tillväga under ett par dagar med bombande i min inkorg på fb, även till dottern Julia i provocerande grejer, samtal till Akexsandra. Undrar vad vad du jobbar på?! Vad vill du ha ut av det här? Jag hoppas verkligen du har tänkt dig för!!?
Att hoppa på mina tjejer för att försöka få nån sorts respons, få dem vända mig/oss ryggen eller? Tror inte du kommer långt där!!! Inte ett skit faktiskt!!
Jag och ❤ pratade om allt detta och är införstådd i det!! 

Nu är det dags för sömn om de går, jag har ont, tagit smärtstillande och ber till Gud att jag får sova i två timmar i varje fall.. 

God Natt mina Vänner och Nära o kära ❤❤❤
I morgon blir det lunch med min äldsta dotter och Billy Boy om hon hinner vakna.. Då hade lite tjejkväll..

Postar i morgon för de tar tid från mobil. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar