lördag 24 augusti 2013

En bil..

God Kvällers..
Sitter framför datorn och är trött faktiskt. Jag jäääspar stort.
Skulle kollat på Magnus Uggla idag på "Grönan" men var trött och inte speciellt intresserad av honom heller.

Idag var Laila här och hennes mamma och hälsade på och fick en "Bitch" bil.. hehe.. lite rolig faktisk. Tack söta ni för den. De muntrar upp.



Nu har jag två Bitchbilar.. hehe.. Tusen tack för blomman, älskar mina vänner, spelar ingen roll om de är presenter, för de behövs inte.. Ett ord, en kram, ja vad som helst, ett mess o telefonsamtal... Ni är guld värda nu när jag har det kast med magen. Läkaren igår sa att de skriker sjuk om mig, tröttheten lyser igenom mig. Och ändå bad han mig le, och då kunde jag inte låta bli och då sa han "du är vacker när du ler".. Tack doktorn. Och jag fick min remiss.., var det för att jag log? tjihiii.. Skämt och sido.

Min mamma kom över  och vi åkte till Weda där hon köpte gardiner till sitt sovrum. Var förbi Öhmans. Sedan ner på stan och tog en smörgås. Vi prata lite om min sjukdom, som ni som inte vet har den förvärrats. Någon dag ska jag sätta mig och skriva vad de är.. Nån dag..

Igår blev jag hemskt arg och besviken.. För min Sessa blandat ihop dagarna. Och dubbel lovat bort sig. Och kul..!!! Blev då rätt chockad men sa inget vid tillfället eftersom de var en överraskning. Men när man förklarade i ett meddelande så fanns ingen förståelse alls. Alla firar vi sådana dagar.. Tack gärna vi med.. Herregud!! Trevligt att ni två gör saker tillsammans, kul jättekul och Bra!!! Men ibland kan man inte helt enkelt.
I morgon tänker vi njuta av vår dag tillsammans..
Och nu ska jag sova, för dagen och natten kan bli lång.

       
                                                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar