fredag 2 augusti 2013

Torsdag.. En grym sådan

Jag är uppe ännu, ännu har jag ont i magen och det är varmt. 
Jag är trött, till och med för trött för att sova.
Sitter i soffan och äter kvarg med vaniljsmak och bär i. Riktigt gott..
Högre fetthalt på vaniljkvargen. Men ville smaka. De naturella ligger fetthalten på 0,1 och 0,3.
Min frukost bestod av kvarg 0,3 lite sötningsmedel Canderel och bär. 
Hade en helvetes natt o somnade runt 05,00 tiden.. Led som ett djur och trodde nästan att jag skulle behövas köras till sjukan. Men de är något som jag hatar då är de sjukhus, lukten, miljön.. Ja lider i stället så långt jag kan..
I går natt, lär väl se likadant i natt. Om inte annat vaknar jag med dunder  brak smärtor..
Var med gubben en snabbsväng ner till stan, trotsa smärta och trötthet. Jag gick till H&M och gubben till intersport för att byta en tröja. När jag gick förbi den här uteserveringen så satt två gamla damer o fikade i regnet.. Jag var bara tvungen o ta en smygbild..
Gick vidare till H&M och köpte på mig sminkborstar som jag var ute efter. Men blev annat också som en eye-liner penna, ansiktsmasker och två toppar.. 

Köpte en varsin datorfläkt till mig o gubben, men han tyckte den va löjlig.. Men de var ju en liten rolig grej bara..
Men vem är det som tycker den är super just nu? Hm.. Jo, precis HAN!!!
Köpte en söt liten nyckelring med mascara, eyeliner o ögonskugga.. Så söt ju..
Undrar om gubben vill låna min BMW nu när de hänger smink i nyckelknippan??

Hem o käka lax till middag o gjord mig en smoothie. Jättegott!!

De är i stort sätt min dag det.. Och nu är jag OFF!!
S L Ä N G  PUSS.. Smack!! Och sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar