torsdag 8 augusti 2013

Blir lite starkare..


Hej, alla hallon!!  
Tänkte på hallon för en kompis har plockat hallon och hade hallon i skallen igen. 
Vaknade imorse med smärtor precis som vanligt. Nu är jag så trött på detta att jag inte längre vet vad jag ska göra/hur jag ska göra?
Fick en akut teletid idag och fick högre dos.
I morgon ska jag dit o se vad som händer. Jag tänker inte ha det så här en dag till!! Aldrig i livet!!
Vi ska ha ett rejält snack jag o min läkare. 
Nu har jag gått upp igen o vankar, tar en kaffe för o de smärtstillande att funka. 

Nåja, skit i detta nu.. I söndags fick vi en fönsterruta pajad av ett gäng snorungar och inbrott i ett förråd när vi var i Turkiet. 
Mamman till ena ungen går inte prata med för han är ju inget fel på.. Och snacket går att vi har stort hus o firma och då är vi rika??(vuxen människas ord). Man kan plocka åt sig vad man vill ha här för vi är rika och kan köpa nytt.. Och grabben har ADHD o då får man oxå göra hur man vill. Jävla idioter.
Kl var väl halv tre när en sten for in i fönstret. Jag var vaken pga smärtor.
Gubben blev vansinnig och tog med ett slagträ och hota den ungen ordentligt.
Har inte sett gettobarnen från höghusen här i Karlhov. Här vid villorna är det lugnt annars. 

Här om dan var Rebecca o Wayne här och hälsa på. 
När de skulle åka hem så gick Vi med ut och rasta Trassel. Och så fick Wayne hålla i kopplet och så han tjöt av skratt den lille skrutten. 
Så otroligt sött ❤ lagom hund för lagom stor kille..
Leo min Bengalkatt sitter här och njuter av en kaninunge.. Katten jagar kaninerna..
Här har han glufsat i sig halva kaninungen. 
Marcuz jagar katten och räddar dem små när de vettskrämda kaninungarna sitter i kattens käftar. 
Visst är de söta.. Han hade räddat 3 st från Leo och lagt i sitt rum. Men tyvärr kan vi inte ha kaniner i hela huset, så han med tårar i ögonen släppte ut dem och Leo vakta och tog en på en gång. De andra två klara sig. Troligen vet Leo var de har sina bon eftersom han så ofta tar kaniner, vuxna som små.
Idag hämtade jag ut mitt nya pass och mitt nya körkort. Bara 8 månader försent.. Hehe 
Här är jag idag, med min nya väska.. Fick beröm av posten och polisen för min fina väska :) gillar den!!

Sedan åt jag kvarg o bär. Tog kaffe o smärtstillande och tvärslocknade innan jag ens smakat på kaffet.
I morgon ska jag träffa en kompis som med heter "Lotta" 
Och nu ska jag försöka sova bort en stund.. Om de går för ont har jag.. Har tagit smärtstillande nu o de känns lite snurrigt. De är inte samma sak som att ta 2 st oxycontin på 20 mg som de är o ta en på 40 mg.

God Natt!!
Ses en annan dag!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar