torsdag 29 augusti 2013

God Natt!!


Är trött och har ont..
Men de är ganska vanligt!! 
Lite sur är jag för att mitt ❤ är otroligt mesig!! Vi prata igår om en grej och även idag när jag sa till att jag tänker skriva nu.. Som han var fullt medveten om..
När personen ringer mitt ❤ använder han den mesiga formen, att han inte Bryr sig!! Och inte vet, va vet jag va han sa.. Va. då inte vet? Konflikträdd kallas det! Han visste ju precis. 
Hur som helst så "blir de som de var sagt"!! Jag är rätt trött på "skitsnack" som vänder kappan efter vinden. Men detta gör mig inget! 
Den dagen ursäkten kommer la vi börja diskutera. Annars är det hur bra som helst. 
Slut på de ämnet i min blogg.

I tisdags fixa jag naglarna igen och de blev rött o glitter. Tjusigt!
I morgon blir det stan med Alexsandra, Marie och Linda och käka lunch. 
Försöka hinna med en annan sak på kvällen.. Ska till Apoteket och handla lite av mitt favorit märke "No7".
Kolla efter födelsedagspresent till min älskade son ❤ 
Vad ska man hitta på? Var inne på kontantkort på bensinmack, men vet inte om sånt finns en gång. 
Svårt.. 

Nu ska jag sova tidigt för en gångs skull. 
God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar