fredag 16 augusti 2013

Bara så otroligt less nu!!

Vaknade utav smärtor så klart kl 04.30, vad annars? plus att jag har sovit ett helt dygn efter röntgen igår.  Absolut den värsta röntgen jag gjort. Nånsin!
Men orkar inte skriva om allt skit just nu, för nu känns de som jag åker kana rakt neråt.
Känner mig inte bra än efter tortyren på röntgen och tortyren innan röntgen heller.

Idag var jag med Marcuz på provmottagningen för prover inför besöket på barnläkarmottagningen nästa vecka. Duktig kille på att ta prover, behöver inet "emla" här inte.

Efter vi vart på provmottagningen hämtade jag hem Trassel. Trassel har fått något lustigt sår på själva örsnibben som lukta "apa".  Han var hos Laila igår till idag eftersom jag mådde/mår hemskt.
Då var de en sårskorpa som hon tvättade av. Idag varar det.
Har tvättat av med asolsprit några ggr och nu har jag lagt på ett pulver jag fått från veterinären.
Pulver som man lägger på efter man gjort rent på variga sår hos djur då förstås.

Nu är örat omplåstrat och så har vi dumstruten på oss också..hehe.. Nä, stackars min bebis för han har ont där och tycker inte alls om denna dumstrut.

Var över till mamma och vi kollade på en grej samt prata om det. Orkar inte berätta nu.. I morgon..

Har inte varit munter alls idag, trött och extra ont från röntgen igår. Och allmänt hängig.. Orkar inte ta varför heller..

Gulligt muntert troll är vad jag varit hela dagen idag.. Jag är så förbannat trött på att vara SJUK.. Vill inte mer.. Någon som vill ta över?

Nu gr jag fan o lägger mig, trött som jag är sitter jag vid datorn och tom städat 2 toaletter mitt i natten.. Normalt eller?
Äh..
God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar