fredag 9 augusti 2013

"Sommaren som försvann"

Regn och rusk gör vilken människa som helst uttråkad, deppig och slö. 
Gnällt om värmen och nu gnäller jag om regnet.. Men regn en dag är ok så de lättar upp luften lite. Men de här gör ingen människa glad. Sitter i soffan o har ont i ryggen och är akut behov av "Massage".. Nån frivillig?
Jisses vilka långa fötter jag fick på denna bild. Som kanoter.. Jag med mina nätta 37:or..!!
Längtar mig bort, en weekend, en mysig weekend med gubben. 
Hittade den här på fb, Gud så mysigt..
Men som Askungen säger.. Vad är en bal på slottet?
Varför valde jag bort en weekend resa till Göteborg o se "Robbie Williams" till en resa med dottern till "Ullared" (de finns ju året om) buhuu!!
Men ibland är man bra dum.. 
Jag lääääängtar bort, en weekend i Sverige, el en weekend till nån mysig stad. Som "Prag" tex. Dit kusin Dennis med fru var. De var "billigt" att shoppa, mat o dryck lika så. 

Morgonkaffet på altanen var regnig, kall o ruggig.. Blev blöt om rumpan av blöta dynor.. Tjofaderallanlej!!
Fy, va deppigt!! Haha o iskall röv.. 
Ja så muntert är det tyvärr idag.. Tror nog jag tar o läser min bok som jag börjat lite på.. Helgen verkar inte få mer än regn i varje fall.. 
En bok, en kaffe och lite "Massage" skulle vara guld värt. 
Denna sommar blir kallad av mig "Sommaren som bara försvann" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar