söndag 11 augusti 2013

Helgen förbi

Helgen är förbi, men det skiter jag i!! I fredags var jag halvdepp på grund av väder, brist på semester. Vill ju bara dra iväg på något mys ❤ 

Lördag blev det städning hela dagen. Börja halv sju.. (Lite av trots med). Och helt apropå med golvmoppen i näven säger gubben, ska du med till Edwin? Svärsonen som fyllde år. Jaha, kan man inte säga nåt förren det är nästan dax att dra? Å ne.. Fick svaret, jag trodde du visste. 
De blev rätt stressigt bland golvmoppar, trasor och tvätta av sig, tjata på kids. 

Efter kalas blev det hem till tvätten o skura altangolvet. Jag slocknade sen på soffan. 
La över 5800 bilder från mobilen till datorn och börja sedan rensa. Tog bort 2700 bilder från mobilen. Tyvärr kan man bara ta bort en i taget. Så jag tänkte köra en bildrolett här på de bilder som är kvar sen och som ni nog ej sett. Ska rensa alla bilderna sen. Telefonen börjar bli trög. 
Idag har jag inte gjort nånting. Inte ens klivit ur morgonrocken. 
Hade ont efter igår...
Nu är det natt igen.. 
God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar