lördag 28 januari 2012

Jag mår illllllllla..

Jag mår illa.. ylar lika fint som Magnus Uggla. Jag, Billy och Marcuz har åkt på influnsan. Feber, förkyld, värk i varje liten led och nu har ett intensivt illamående börjat också. Alla tre.
Har i varje fall varit så pass duktig att jag städat de värsta idag.
Åsa och Alex var över här på kvällen och vi snacka lite om allt möjligt. Nu sitter jag här och fryser och mår illa.
Så har min underbara dag sett ut. S.U.C.K liksom.

Vi backar bandet till igår och då var jag till FK och gjorde lite pappersarbete. Därefter så gick jag till Cervera för att byta mitt senaste inköp av Carolina Gynning glasen. De senaste jag köpte var snett, vill inte ha ett lutande tornet i Pisa glas. Nu har jag alla vinglasen.. =) Men som ni ser på bilden nedan så finns det 2 st vinglas, ett vit vins glas och ett rödvinsglas. Men när jag frågar på Cervera så finns det bara rödvinsglasen. De finns helt enkelt inte vitvinsglas. Är det någon som vet, finns det 2 olika vinglas?

När jag kom hem så hade jag besök av Anita och Laila. De stod på trappen med händerna fulla av semlor och tårta. Fick en söt liten ängel av Laila också. Jättefin, med orden till en ängel <3 Tack Laila <3
Sedan fixa Marcuz till en trerätters middag till familjen.. Mammas egna lilla kock ;) <3


Och nu avslutar jag denna lördag med att lägga mig på soffan och ta en varm kopp choklad, plus en pimperan mot illamående. 
Ha en trevlig löööööördag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar