fredag 13 januari 2012

13

Fredagen den 13:de idag och känner ni av den något? Har du råkat ut för något olycka idag?
Jag har vilket fall som helst råkat ut för flertalet olyckor. Först ut så gick jag med Billy till bussen i morse med Trassel. På vägen hem så druttar jag på en isfläck som var täckt med snö och föll framåtstupa. Fan så ont det gjorde, och jag fick skrubbsår i händerna och på ena knät. Snacka om att känna sig ynklig då när jag satt där o pep.

Andra oturen var att jag hade varm choklad som jag satt med i soffan och täcke. Somnade givetvis och hela muggen var tömd på täcket. De var bara in med allt i tvättmaskinen och tvätta med klorin. Inte kul med chokladfläckar på vita lakan.

Tog ett nytt täcke och gjorde om samma misstag igen fast med kaffe istället. SUCK!!

Som att detta är nog så måste min telefon pajat när jag ramlade, sms signal och ringsignal låter ihåligt.
Så kul med fredagen den 13:de..

Min tunga har jag förmodligen bränt när jag drack choklad i morse.. Grr*

Ikväll ska jag se skräckis och dricka polkagrisbjunk.. Yammi..

Gör en bra dag om ni kan denna fredag den 13:de.. hehe!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar