onsdag 4 januari 2012

Årskrönika

Kanske ska jag följa den populära blogg strömmen och skriva lite om mitt 2011!

Och ungefär nu kom jag på att jag inte orkar skriva ingående om varenda månad.
Så vi struntar i det. Det är i vilket fall mitt värsta år någonsin. Behöver inte ens nämna det här för alla vet ändå.

Vi kan säga såhär: året 2011 har inte vart ett av de allra bästa i mitt liv. Jag har vart med om mycket sorgliga, jobbiga och tunga besked. Visst har något bra hänt som att Alexsandra tog studenten och jag har spelat in den tredje musikvideon med den enormt roliga Sean Banan, gjort 3 st modellgrejer i Sthlm och jag ska bli mormor.. Men för det mesta så har bara det bara dråpliga saker runt mig detta skitår 2011. Undrar vad 2012 tänker bjuda på?


Nyårslöften är inte min grej.
Vi kan väl säga såhär istället... riktlinjer.
Jag har en del riktlinjer och mål som jag s k a nå.
Vad går jag inte in på nu.
Det tar vi allteftersom...
Håll till godo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar