måndag 9 januari 2012

Tankar

Idag var jag hem till mamma och läste lite ur journalen av pappa. Vi har bara fram till aug 2010 och man får funderingar. I morgon ska jag ringa efter dem andra och mina med faktiskt.
Den här är bilden är från kräftskiva med pappa och mamma förra, förra året.
Gud vad jag saknar dig pappa, jag kan inte med ord beskriva det.


Puss Puss Pappa.. Tänk vilken bra pappa jag har, ja kvar finns han i mitt minne.. Varför finns det inget bot mot cancer än? FAN!!
Idag tände vi ljus och fackor för honom. Min lilla pappa, mitt Gertegryn <3.

Var med mamma och handlade och sedan tog vi en fika där. Känns så tungt att lämna henne ensam. Men vad ska jag göra? Fan de är så tufft.

Nu är jag hemma och sitter och svettas medans andra fryser. Svettas gör jag för febern. Det är något konstigt med min mage trots allt. Och ja, vad fan ska jag göra åt skiten?

Ett riktigt menlöst inlägg men ändå..
God Natt!!

1 kommentar:

  1. SV: Tack för att jag fick spendera mitt nyår hos er, jättetrevligt var det! Ja det där med riktlinjer läste jag om på din blogg, tycker det lät super då jag aldrig lyckats klara s.k "nyårs-löften", hehe.

    Jo Julia berättade om det, krya på dig! Du är stark! <3 Är smått förkyld faktiskt men hoppas på att det går över snart. :)

    puss och kram! :')

    SvaraRadera