fredag 20 januari 2012

Tröttisen

Ohej på er alla bloggläsare.
Sitter inte vid min dator, utan "Musses" och de är inte lätt att skriva från den, det är en vanlig pc.
Tar en mugg kaffe och försöker piggna till. Är trött som Faa aaan!! Fredagsmys finns det inget som heter i denna familj, däremot Fredagskoma..

Fick besök av Marie som kom och tog mig på soffan.. Öh, haha de där lätt snuskigt!! Ska förklara mig här tror jag. Jag hade nämnligen somnat till på soffan, trött som jag var. Marie hade plingat på dörren flera ggr. Inte fan hörde jag den, för jag sov.. vakna av att Marie väckte mig där på soffan.

Vi drog ner på byn och tog en lunch. Jag åt potatisgratäng med rostbiff. Köpte även Carolina Gynning glas. Ett vinglas och ett ölglas.
Love is joy i vinglaset och Barbie i ölglaset.

Sedan for vi till Elgiganten för att leta efter en hållare för Tassimo-kapslarna. Hitta en men tycker inte man får plats med många i den, specielllt inte om man har flera olika smaker. Nä, jag får komma på nåt annat.
Marie o hennes kids hängde med hem en stund. Kristian var här också och eftersom han har svarta vingar på ryggen så fick han en latte han med :-) Haha..
Strax efter att de åkt kom Becca, Ankan med sina söta två små kids hem till oss. Vi snacka till en klockan 22.00 och sedan började vi bli sömniga allihop.
Nu sitter jag här och skriver ett andra inlägg på samma dag. Kors i taket.
Alexsandra håller på att packa i kartonger för att bege sig ut i vuxenvärlden. Nu flyttar mammas bebis hemifrån och hoppas allt går bra..

Nej, nu blir det soffan.. Trött, jorå något. Kaffet hjälpte inte det minsta.


God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar