onsdag 11 januari 2012

Julstädat bloggen

Ho Ho Ho.. Hallå allihopa!! Nu har jag kastat ut julen och in med lite nytt. Nu är julen över för denna gång. Nu ska våren väntas in och tulpaner ska snart ställas på köksborden istället för Amaryllis och hyacinter. Våren ska alltså vara på ingång. Hoppas på att vi slipper massor av snö nu, har de inte kommit innan julafton så behövs de ingen snö nu heller.
Tänkte uppdatera lite med såna där jobbiga bloggfrågor..



Hur gammal känner du dig? Jag känner mig som 25.. eller just nu när jag e sjuk känns det som jag är 80
Är du rädd för blod? Både ja och nej. Är de mängder så klart man blir rädd.
Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Lugn trivsam plats
Vilken är din favorithögtid? Julen utan tvekan, fast i år har den mest varit jobbig och mycket sorg.
Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Någon plats jag inte varit på, eller återvända till Thailand.
Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Kanarieöarna! Hur kan folk frivilligt välja att semestra där? Jag sand i ögonen på grund av sandstormar.
Hur vill du tillbringa din pension? Ut och resa, ev bo utomlands.
Vilka fyra saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Mjölk och champagne.
Hur går du helst klädd? i en fin sommarklänning!
Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Skolka var roligast!
Vilken är din favoritaffär? Ica måste det väl bli..
Vad har du för storlek i kläder? M
Vad köpte du senast? Julklappar
Hur många gånger har du flyttat? 10 tal ggr skulle ja tro
Har du blivit sydd någon gång? Ja
Har du någon gång badat naken utomhus? Ja
Vad åt du till frukost? Jag kan inte äta frukost
Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Bodde i radhus i Lina och Marcuz var dryga året då och gift och reste ganska mycket under den perioden. Brailien, Thailand mm..
Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Ja tyvärr..
Vilken var den sista konserten du var på? Kizz konserten
Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Ja
Har du svenskt ursprung? Ja.
Nä, nu hinner jag inte med detta, för jag ska lägga mig. Så sov sött och dröm vackra drömmar..


Min nya "header".. Va tycks? Är det ok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar