onsdag 1 februari 2012

Amelia e min räddning för dagen

Jag blir inte klok på det här, vill verkligen bli frisk nu. Är det min "endo" som gör det extra långdraget? Jag sover o sover och inte blir det bättre för det. Helt kraftlös är jag.
Barnen börjar bli bättre och tänkte skicka dem till skolan i morgon.
Hoppas mamma handlar idag när hon åker iväg med Tommy till mormor o morfar, för jag är för orkeslös..
Igår var en gammal arbetskompis här och hälsa på, och efter att hon åkt hem så somnade jag i 2 timmar. La mig igen runt 23.00. Fuck så tröttsamt de är. Nu kom "Musse" också och tala om att han inte heller känner sig på topp. Stackarn! Han har ju svårt att vara hemma också så han kommer ju vara däckad varje kväll han kommer hem.
Förutom att jag känner mig trött, sjuk o jäklig så är jag besviken på vänner som jag trodde på. Men tyvärr kanske man inte ska förlita sig så mycket på andra mer än sig själv.. Nu får de ebbas ut i sanden! Lika bra.
Är sjukt sugen på Makaroner med Köttbullar, något som jag anser är svinföda egentligen. Men  nu är jag galet sugen på det.
Efter senaste operationen och även innan hade jag svårt att äta vissa saker. De har jag nu med. Kött är värst. Nu ska jag få komma till en dietist som ska hjälpa mig vad jag kan äta. Nu blir de mest så att jag dricker mig mätt. Men idag vill jag ha Makroner o köttbullar.

Sitter här o kan knappt hålla uppe ögonen och klockan är snart bara 18.00. Tur att nya Amelia har kommit så nu tar jag o bläddrar igenom den.
Ska fjäska lite för Billy och Marcuz om de orkar laga middagen idag ;-)

Ha en mysig kväll i det iskalla Sverige!!
Nu en sväng ut med Trassel o sen bläddra i Amelia!
SmittPuss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar