onsdag 25 januari 2012

SOS Snuttis!!

Slinker in och säger godnatt till alla läsare!!
Har haft en bra kväll hemma hos Johannas med drömkåken.. Blir nog bra där ute när hon kommit i ordning. Och jisses vad Rasmus har vuxit och så bra han pratar nu =) De var verkligen ett tag sedan som jag såg honom.. Lille plutten <3
Sedan har jag suttit i telefonen mestadels.. Och vips så är klockan snart 24.00. Tiden går när man har kul.
I helgen blir det kanske utgång, ja de var flera månader sedan nu!! Dags igen.. Saknar mina och Johannas galna saker.. Dags att ta igen sig.. Eller hur?

Pratade med min läkare idag också och fick beröm för att jag börjat trappa ner med smärtstillande. Nu bad jag om 10 mg tabletter i stället för 20 mg:are för du får inte sluta helt med dessa tabletter för då kan man skada andra organ i kroppen.. Sedan har han skickat en remiss till en dietist som ska hjälpa mig med vad jag får o kan äta efter operationen. Vet att jag inte kan äta trådig mat, men vad är trådig mat? Har svårt att äta rent kött, de har jag märkt och då får jag grymt ont.

Man kanske skulle gå och sova nu, fast jag är inte ett dugg trött faktiskt!! Titta på en film kanske? Gosa med trassel? eller, eller.. ähh det har ni inte med att göra!!

ENJOY!!
Sov Gott!!

Åhh, vilken längtan jag fick till min stora dotter Alexsandra också.. Inte har hon ringt något heller.. I och för sig är det bara tisdag idag och hon flytta i lördags.. Men nu saknar jag henne massa massa!! SNUTTIS!! SOS ALARM!! Hör av dig jänta och kom hem innan Idre, behöver pussas också.. Man får inte överge sin mamma så här.. Ringer skrutt i morgon och ser om hon e hemma så hon kan bjuda mamma på en Tassimo!

Trött här eller????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar