fredag 2 juli 2010

Strandliv

Och värmen kom tillbaka som en efterlängtad gäst! Men oj vad jag har maxat! Och när jag säger maxat, så menar jag MAXAT! Exempel. Idag låg jag och Marie och gassade på Malmsjön. Tre brudar bredvid oss låg insmorda med foundation, puder och lösögonfransar och insmorda i olivolja. Det är direkt livsfarligt men väl en metod som jag missbrukade för 10 år sedan - man var ständigt svart men det slutade i vattenblåsor och andra inte så trevliga brännskador. Gjorde ett klassiskt snedsteg och sket i solkrämen med motiveringen " I need color!" -Och COLOR fick jag! Där låg man i en osmickrande ställning så att samtliga dubbelhakor förevigades med vita ränder längs halsen. Schnyggt! Vi låg där och stekte fram tills kl tre.
Sen ska jag avnjuta en middag à la moi, ni vet, bakpotatis med vitlöksmör som är det enda jag gör samt grillad oxfile och KALL ÖÖÖÖL. MIKHEEET BERÅÅÅ BABAA!!
Jag har löjlig frossa nu så jag ska nog lägga mig i soffan och läsa en stund och sen typ sova.

Det är helt enkelt inte helt lätt just nu. Mitt skratt känns ihåligt och jag själv är ur funktion.
Vi hoppas på bättre humör imorgon så kan jag redogöra om lite goodies som skett.

Dagens pics--->






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar