lördag 10 juli 2010

Maxat väder

Idag har jag absolut ingen funktion och jag vill bara ligga och äta äcklig mat och slötitta på nåt ovärt program, ibland får man det. (och ibland behöver man en puss på kinden)
Egentligen så vill jag bara åka iväg till stranden och ta ett dopp med "Johanna" men med min informationskapacitet idag som är lika med noll så vågar jag inte riskera detta, man kan ju drunkna.
Fy vad jag HATAR dessa dagar! jag älskar dock dagen innan alldeles för mycket!
jag använder ordet dock för ofta. beslutsångest?
E astrött nu och fattar inte hur jag ska palla laga mat idag också men det blir till att ta en nap nu o sen hinka litervis med kaffe och sedan sikta mot stjärnorna. Det är maxat bra väder idag och kvavt så man orkar inte ens röra sig.
Så stackars alla som jobbar här idag.. Vatten nån?

Mycket roliga saker hade hänt i helgen om jag hade vart lite piggare och kryare.
Antingen Karlstad el Sthlm med Bananen, utgång i stan, grillpartyn o vettetusan allt. Men en annan gång för gårdagen slutade igår med att jag somna på soffan. Gaaah!

1 kommentar: