måndag 5 juli 2010

Holy hell vilken värme!

Sommar sommar sooommaaaaar!
Lovely!
Nu är det som så att jag är relativt lös och ledig i sommar, förutom en massa läkarbesök då, men därimellan.
Så om någon annan är relativt lös och ledig kan vi väl synkronisera någe? BRA BRA. Helst inte Stockholm, Göteborg eller Västkusten då dom ställena redan är inplanerade i sommar.
Så något annat... typ.. Astrid Lindgrens värld?
Det var ju sjukt länge sen sist!! Fast, nä nu var jag oseriös.
Dit vill jag inte igen förrän det nalkas en trip med mina barnbarn.. dvs om cirkus 20år.
Men vad sägs om att leka vilda västern ett par dagar?
Leka cowboy, springa runt och skjuta på varann, vaska guld och rida hästar dagarna i ända (enda?)...
OOOHH VA MYYYSIGT!!!
Ååhh... nu blev jag fullkomligt såld på idén verkligen.

Var till pappa och mamma idag och vi gick igenom lite om Tyskland och vi ringde även till kliniken där nere. Läkaren är på semester och kommer tillbaka om 3 veckor. Men då hinner vi iallafall fram de mesta av alla papper också.
Den här vändan av cellbehandlingar har slagit hårt på pappa, han är uppsvullen i ansiktet, ben, armar och kräkningar. Nästa vända kommer nog bli en tuff tre veckors period. Varför är det så grymt? Jag blir verkligen ledsen och en miljon känslostormar far igenom mig. Tänk om jag fick en enda önskning, då skulle jag önska mig att pappa blev frisk.
Herregud tänk er själva att varje dag tänka att man har cancer, jag kan verkligen se sorgen i min pappas ögon. Men han är fantastisk min pappa, det är han verkligen och han är en bra pappa och morfar. Vi älskar dig som pappa och mina barn kan inte få en bättre morfar än dig.



När man kom hem var det dax för lite grillning på menyn. Vitlöksbakad potatis, fetaoströra och grillspett.


Efter maten åkte vi iväg till Skärholmen och handlade mat på City Gross för 5000 kr. Haha de äter mig ur huset!! HELP!
Efter handeln fick jag för mig att gå ut och grilla bananer med choklad i. Det gjorde min mormor när jag var liten och jag kan inte minnas att jag ätit grillade bananer sedan dess. Men chokladfyllda bananer på grillen och vaniljglass var riktigt smaskens.


Usch jag måste nog lägga mig..
Är såååå trött!!

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar