torsdag 8 juli 2010

Fucka aldrig upp!

Heeeej o håå! hela dagen har varit pms-ig!uurrrk! Börjar med att en jobbig sköterska på kvinnokliniken vägrade inse att min läkare FAKTISKT har bett mig att komma dit eftersom de inte fungerar med medicineringen. Iallafall efter mycket dravel gick hon och frågade min läkare och JOHOOO jag hade rätt!! och fick en tid kl 10.00 i morgon. Och de som absolut inte fanns tider!!?
Detta följs av en dag på stranden tillsammans med vänner och massor med kids. Härligt. Tills en "ragata" tydligen infann sig på stranden. Grabbarna retade upp henne och jävlades (inte OK) Jo, haha lite bara för att de var hon så. "K" sa att hon skulle ringa deras pappa och skvallra.. Haha gör det!!
Usch vilken hemsk människa jag är.
På morgonen var det soligt och fint väder men efter tag försvann solen. Hånande och skadeglatt påminner det en om att "ja, jag blir väl blekast i kvarteret i år igen...som alla andra år". När vi ledsnat och åkt hem så vad kommer fram då!!? Jo, soljäveln. Då har vi suttit och huttrat där på stranden i 3 timmar. Följden av denna dag gjorde mig bara cpigt grinig resten av dagen.
Dagens bilder--->









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar