tisdag 6 juli 2010

334

Idag inträdde regnet till Sveriges mest humörsvängigaste stad och jag spenderat dagen med att städa, tvätta och rensat bland mina kläder. Man kan nog säga att jag har samlat på mig en del "hur tänkte du här?" -kläder genom åren.
Nu lämnar jag ett städat och avskalat rum med less "girlfeeling" men med NY SKIT i lådorna. Hoppas att mamma inte gör en grov rannsakan. Finns viss risk.

Nu till något helt annat.. läste en ganska intressant artikel.
Kortfattat redogjorde den om en gen vid namn Aller 334 som 1 av 3 män besitter. Denna gen påverkas av testosteronet och par som har deltagit i undersökningar har gett häpnadsväckande resultat. De kvinnor som är tillsammans med en man med 334 är oftare missnöjd med sin relation då mannen är svår att komma in på livet, han har intimitetproblem och/eller svårt att binda sig. 1 av 3 män hörrni! Kvinnor då? Jo, vi kan också få en släng av genen men östrogen påverkar den de facto... inte alls.
Så när vi inte vill vara intima, stadga oss osv... så beror det helt enkelt på sunt förnuft!
Nu kanske man kan börja ursäkta karlarna för diverse svinerier, de kan ju faktiskt inte hjälpa det. hahaha.
/feminist-Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar