söndag 4 juli 2010

Solig helg

Jahapp. Det var den helgen. Don´t get me wrong - vi hade fantastiskt trevligt med stek i sann St Tropez-anda hela helgen. Men när man planerat in världens tripp och allt går i kras pga icke planerade magsmärtor blir man lite smått deppig. Förgyllde hela lördagen i en dimmig dvala med smärtor från jupiter. Jag var skitdålig helt enkelt.
JAG ÖNSKAR att jag kunde berätta här eftersom mitt liv på bloggen tycks vara otroligt händelselöst men bara hälften skulle få folk att göra stora ögon, tycka att jag var världens mest omoraliska människa osv... Och det är jag ju inte! Hehe.

Jag har köpt säsong 1 av Solsidan. Man dör ju verkligen varje gång man ser den. Den är så speciell, fångar verkligen det där äkta. Sättet de ser på varandra, tjafsar, bråkar och skriker och allt bara är sådär passionerat härligt, somrigt... ghaaa.
Det är verkligen som en tid i mitt liv spelas i revy när jag ser den, påminner så mycket om oss. Fint.

Idag har jag och Julia tagit en tripp till Trosa och hälsat på Mange med familj. Där bröt en smärre tsunami ut i poolen och jag hamnade i poolen med kläder på mig. Ojoj inte lätt att handskas med en ett dussin busiga ungar.
Men det var kul. Och vi blev även bjudna på middag :)





En otroligt charmig tjej :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar