onsdag 21 juli 2010

Klickat hem

Det är ödesdigert att inte kunna åka och bada, gå ut eller röra sig från rummet över huvud taget.
Feckin mag jävel!
Och trött, den här tröttheten tar död på mig. Det har varit så mycket nu att jag är så slut rent kroppsligt och och på läkarens ordination ska jag försöka sova mycket och bara ta det lugnt i en vecka.
EN VECKA!!!!!
Resultatet av detta blir att jag klickar hem saker jag egentligen inte behöver, men jag älskar ju att inreda mitt underbara hem.
Detta klickades hem idag --->
Påslakan i det rosa, handdukar, badhandukar, örngott, kökshanddukar och badrumsmatta och allt i min nya favoritfärg rosa.


2 st Jättesöta badhanddukar.


2 st Likadana som ovan fast handdukar.


2 st örngott till prynadskuddarna i sängen.


1 st underlakan i rosa.


2 st påslakan set i den rosa färgen givetvis.


1 st kökshandduk.


1 st rosa duschmatta.

Det är mycket till jag vill ha men jag får beställa igen sedan.. En del i taget helt enkelt.
Bloggar lite mer sedan för nu ska det ätas grillat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar