måndag 14 oktober 2013

Wayne

Hej och god kväll.. Jag är trött men vet ej om jag kan sova, känns som de spelar ingen roll om jag är vaken hela natten och dricker Åre choklad.
Ingenting spelar någon roll,har tusen tankar i min skalle just nu.

Idag har lille Waynis varit här och vi har myst, pussats, kramats, spelat poker, ätit tårta och busat så klart.
Lite söta bilder på Wayne får ni här..

Hmm, Waynis funderar på vad sjutton han fick smaka på utav morbror Marcuz.. Helt förstelnad och undrande.. Men det var potatismos.. hihi..

Passade på att sno Moster Julias mobiltelefon och messa hennes kompisar med massa konstiga sms.. (de märkte nog ingen skillnad ändå).

Grandma was here.. och stort pusskalas. Min lilla älskling går inte låta bli att pussas på.. SMACK!!!!



Och tårta det är jättesmarrigt, speciellt om man får äta med händerna.. Geggig ochåkte jag in i duschen.. för att sedan få mig ett gott skratt när jag var klar..

Sedan spelade jag poker och när jag blir stor ska jag bli pokerhaj i Las Vegas.. Släng dig i väggen morfar för här kommer jag..




Lilla söta Waynis är bra go.. Min fina <3 dig="" jag="" lskar="" nbsp="" p="" s="" tnos..="">
Men nu ska jag försöka med de där sovandet.
God Natt!!

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar