tisdag 1 oktober 2013

Vilken hemsk DAG!!

Feber, förkyld, ledsen för att jag sjabblat bort mitt sista par linser. Inga glasögon har jag heller då jag tappa dem när jag jagade "Trassel" när han fick fnatt och sprang iväg. Halvblind o satans less på att FK inte heller har gjort sina utbetalningar som dom skulle gjort för läääänge sedan. Har ALDRIG haft problem tidigare. Herregud!! Får väl hoppas att de kommer på torsdag då!! 
Deras utbetalningsdagar är tis o tors. 
Skulle med behöva fixa håret då de ser ut som fan själv!!  
Känner mig helt jävla ledsen, deppig och ful med alla tårar som rinner som floder.
Jävla satans skitdag!!
Saknar min älskling något förbannat mycket just nu!! Marcuz härjar som en galning o jag blir mer o mer frustrerad. 
Kan man få reklamera barn till BB??
Jag vill bara sova nu, huvudet värker pga att jag varken har glasögon el linser!!
Kan knappast köra bil heller, inte för att jag har nån större lust heller!! 
Min bästa duttpenna är spårlöst försvunnen den med!! Letat o letat men spårlöst borta??!! 
Min plånbok var med borta men den fann jag i bilen. 


LESS!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar