lördag 12 oktober 2013

Melissa är döpt o lördagsmys

Hej Lördag!
En lördag som inte blev vad till den skulle.. Gårdagens händelse blev ju att jag ligger på sjukhus, fast ändå inte! Jag är inskriven med permission. Jag och sjukhus, ingen bra kombo.
Idag var jag in och fick medicinering, ultraljud och EKG. 

Så ingenting blev vad lördagen skulle ha blivit. Skulle ha åkt till Mamma på mindre släktträff, de blev de inte. 
Vi var bjudna på dop till mitt "kusinbarns" dotter "Melissa" vilket heller inte blev av..
Men vilken underbart vacker höstdag det varit idag, tyvärr har jag inte kunnat ta tillvara på den för jag ska ta det lugnt, vila och känns det fel på något vis så är det ilfart till sjukhuset som gäller. 


Bilder tagna i den vackra höstdag idag!!
Dagar har gått och vips så har nedräkningen till "Bremen" hoppat ner till..
Idag när jag kom hem från sjukhuset stod  Julia (familjens nya stjärnkok) och gjorde potatisgratäng. Gubben fixa kantarellsås, och kött.. Allt var jättegott..
Nu ligger jag i min "Divan" soffa med en filt och massa kuddar, ostbågar, cola och ska titta på film.
Så nergosad i soffan för en lugn lördag ❤






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar