onsdag 2 oktober 2013

God Natt

Sitter här och i min babydräkt som kom med posten idag. Fick den av min kära. Har en svart (dock inte äkta men samma lika funktion ändå.
Älskar att ha dem på när man har ont, en kall morgon och när man springer ut för att rasta "Trassel".
Inte för att jag skulle åka ner till stan med en spratteldräkt, aldrig i livet! De är hemma mysplagg.
Gubben har beställt nya glasögon till mig efter jag tappat den i lilla skogen här när jag jagade hunden. Har letat o letat och barnen har letat. Men spårlöst borta. Linserna som jag shabbla med igår fick jag två par gratis hos synsam. Beställde nya linser samtidigt.
Så nu kommer jag med klarare syn se vem du är.. Haha..
I morgon ska jag putsa fönster, sätta upp lila gardiner och lila mattorna. Sedan får gubben hämta nya bordet jag köpt av Rebecca.
Så tjusigt så..
Mer får ni inte idag för nu ska jag krypa ner i sängen och hänga på FB via mobilen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar