fredag 18 oktober 2013

Lite stressigt idag

Kort men intensiv och stressig dag. Var vaken i några timmar inatt och titta på tv pga mardrömmar och smärtor. Somna om vid fem o vakna så sent som 10.00. Så länge brukar jag inte sova normalt längre.. Iallafall inte på vardagarna. 
Men nu blev de så i varje fall. 

Rebecca ringde och prata bort en stund.. Lilla Goa Wayne är magsjuk, den lilla stackaren. 
Min pussgurka, krya på dig. Förresten har jag tävlat med denna bild i "Länstidningen". För han är ju verkligen söt. I morgon behöver de barnvakt, men man är tveksam pga magsjukan. 
Hittade en kanin på tomten oxå!!

Sedan hade hade jag viktiga samtal och där efter kom vi ner på stan för "Andra viktiga papper som skulle fyllas i". Vad tillhör mig, min familj och pålitliga vänner.
Skulle in på banken, men där hade de nån Powernap.. Så jag gick därifrån tillslut och gick till Apoteket för att hämta en medicin som tagit slut. Och köpte 2 produkter som tagit slut, plus att jag fick en gåva från No7.
I denna gåva fanns det en ögonskugga, en mascara, ett läppstift och en dagkräm. Tusen Tack.. De är tredje gången jag fått gåvor från No7 produkter.
Köpte Serum och tvättlappar för sminkborttagning oxå.
Sedan köpte jag 18 dricksglas eftersom de verkar ha en stor åtgång i vår familj. 
Sedan jäktade jag väl upp mig på nåt vis att jag fick bröstsmärtor och jag och grabbarna satte oss på ett fik, men fick inte i mig min latte ens.
Sedan gick vi till bilen och åkte hem så jag kunde ta de lilla ❤ tab under tungan och de andra medicinerna. Och som jag frös sen då. Somnade till på soffan och vaknade med ett ❤ på min mobiltelefon.. Så himla sött gjort ❤ 
Nu filurar jag under en filt i soffan och är trött samt huvudvärk. Hoppas jag inte fått en släng av förkyldning från gubben.
Blir väl någon film, annat vill inte min kropp vara med om idag. 
Ska försöka mig på att smöra till mig en sak sen.. Hihi..

Ha en trevlig fredag.. Jag ligger där jag ligger som doktorn sagt!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar