söndag 27 oktober 2013

Å veckan har varit bra?

Jag har inte riktigt haft tid att blogga ni i veckan. Jag har har massa tråkiga "Måsten" som har gått ut över saker som jag egentligen hade velat göra. Det kan sammanfattas så här:

Saker jag velat göra:
-Städa

Saker jag varit tvungen att göra istället:
- Suttit på möten
- ännu mera möten
- Fixa med skattemyndigheten
- Sörja mina kära som rest till Österrike
- Röja i Källaren
- Lägga ut säljannonser på FB
- Sälja sakerna

Pengarna som kommit in har grabbarna fått dela på som extra resepengar. Igår hade de fått ihop 2500kr och idag har de fått in 800kr till.
Förkyld och feber har jag lyckats med att dra på mig och så inatt hade jag sån smärta att jag trodde fan jag skulle dö. Somna utmattad efter fem i morse.
Vakna av en hyper gubbe som hade försovit sig och skällde och gnällde värre än en gubbe på ålderdomshemmet.

Idag har vi röjt och lagt ut annonser, jag och min Marcuz och nu är jag trött, förkyld och allmänt TRÖTT!!!

Glöm Inte klockorna i natt!!!
God Natt, nu börjar sömntabletten verka, dags att smita under täcket.. Ska bättra mig här!!!
Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar