onsdag 30 oktober 2013

God Natt!!

Nu har jag duschat och ska gå och lägga mig. Egentligen ska man inte lägga sig med blött hår. Jag har aldrig riktigt förstått om det kan bero på om man kan bli förkyld eller om håret kan mögla.
Och idag har jag blivit undersökt av doktorn.
Jag fick ganska dåliga nyheter: jag är sjuk. Precis överallt. 
 Inatt sov jag så dåligt av den anledningen att jag fått bihållsinflammation och hög feber så det tjongar om det. (Now that's an uttryck jag never använt before).

Idag har jag överlevt på kaffe, något annat har inte sjuka jag kunnat med. Inte middag o inte heller den lilla kakan heller för den delen.
Fick en liten snilleblixt om vad alla kaffesorter innehåller på ett kafé.Google fick hjälpa mig.
Här nedan beskriver jag dem var för sig
Cappuccino - kaffe med mjölk
Caffè Macchiato - kaffe med mjölk
Café au Lait - kaffe med mjölk
Caffè Latte - kaffe med mjölk
Latte Macchiato - kaffe med mjölk

Ja, sen var det något om olika "proportioner" också. Men det vet jag inte vad det betyder.
                     Kaffe utan mjölk 
Nu Alvedon utan kaffe, men en säng och en gullian bredvid mig ❤ 

Hoppas på sömn nu.. Hela fejjan o huvudet gör ONT!!
Väck inte mig ifall jag sover...

Godnatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar