onsdag 16 oktober 2013

Arga Lotta!!

Arga Snickarn, Arga Doktorn och så finns jag "Arga Lotta"..
Mitt humör är sänkt i botten av smärtor idag., tröttheten blir jobbig och tillslut brister man som en bomb.
Har så ont i magen att jag tror jag skulle kunna ge någon en rak höger. Värker för fan överallt tillslut.
Jävla satans Endometrios!!!!!!!! Försvinn ur min kropp och ge mig tillbaka ett värdigt liv för i helvete!
Och jag blir GALEN på er som sitter o skriver jävla meddelanden om dejter också.. Kom hit så ska du få en dejt som du aldrig glömmer!!! Idag är jag dejting sugen, så kom igen.. En fet jävla smäll är va ni kan få!!!!
SLUTA skriva skit, jag svarar er ändå inte pappskallar! Älskar just den där BLOCKERINGEN som finns på fb. Nu ska jag blocka ett CP!!
Hej Då!!!
Endometrios symbolblomma. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar