lördag 5 oktober 2013

Samlarobjekt


Trött o legat o halvsovit i soffan, här på kvällen. Sov ju 2 timmar inatt o upp kl 06.00, drack mitt kaffe X2, men inte blev jag piggare för det. Egentligen hade jag ju kunnat sovit 07.30-08.00 eftersom grabbarna inte skulle upp av privata skäl.
Vaknade kl 09.00 o fick rätt brådis eftersom jag skulle till frissan kl 10.00. 
Wifey va slö och kom inte upp ur sängen hon heller pga att hon är sjuk. Kry på dig Wifey ❤ Eftersom grabbarna var hemma så kunde de leverera sakerna hon skulle ha.. Och så fick Wifey en present utav mig som hon samlar på. 
Kärleksmuggen ❤ o nu när jag titta på nätet fann jag en jag bara måste köpa/beställa till just "Wifey".
Tycker de är roligt att samla på ting som personer sparar på. Alexsandra och jag samlar på "Carolina Gynnings" glas. 
Rebecca samlar vi på Lasse Åbergs servis. 
Och själv har jag samlat till komplett "Disney Jul" från Fyrklövern.
Och har även Fyrklöverns "Victoria" servis. 
Och nu har jag börjat med "Mickey Mouse" servis från Fyrklövern.
Har även "Linnea" från Svaneholm som jag ärvt från min mormor. Som jag vill komplitera. Har du delar att sälja köper jag gärna. 
Och till mamma samlar jag på års änglar.
Detta är 2012 års ängel och i år ser de ut så här..
Ja det blev lite annat än vad jag skulle bloggat om. De får bli morgon dagens blogg istället. 

Ljuset är tänt hos pappa, fina pappa ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar