lördag 11 maj 2013

Väntar

Slöar i soffan i väntan på att Alexasandra och Lennze ska komma. De missa bussen och knatar hit. 
Funderade på när Alexsandra tog studenten.. Oj, de var en prinsessa det utan dess like.. 3 klänningar i ombyte hade hon med. En till utspringet, en till mottagningen hemma med släkt o vänner och en till kvällen. En student ska va ett minne för livet, och jag tror Alexsandra har ett fint minne från sin student. Hennes morfar var den dagen riktigt dålig, var där.. Så sjuk han var då.. Men för Alexsandra betydde det nog en hel del. Och givetvis fick hon den traditionella "Utlandsresan" av oss föräldrar. Hon med pojkvän åkte till Egypten. 
Nu är det ingen mer student förrän när Julia tar sin student..
Sjung om studentens lyckliga daaaaar!! 
Men "bästa" vännens son tar studenten i år.. Så får ta med lille "Wayne" och gå på Samis student. 
Nä, nu ska ja sluta drömma och sätta mig på altanen väntan på dottra och svärsonen..
Ps: Jag har börjat rensa mitt FB, ni som kanske undrar varför jag plockar/plockat just dig får väl fråga varför om ni undrar då!!! 
Gör en bra kväll alla fina :-) lite trött idag som ni ser.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar