lördag 25 maj 2013

Mammas kalas


Igår var vi ut till Mamma min och firade hennes 61 års-dag.. 
Det var jag, Billy, Marcuz, Alexsandra, Lennze, Rebecca med lilla Wayne.

Hon fick blommor och så hade vi samlat in pengar för en resa med oss till Turkland. Vi samla ihop 4000kr och de som var med och skänkte ett bidrag var så klart: Jag med familj, Rebecca med familj, Alexandra med familj, Mammas syster (min moster) och Arne, Rose-Marie (min faster) och Brolle och Dennis (min kusin) och Pellan ❤
Så alla barn, barnbarn - ett barnbarn Julia + svärson var på " Bon Jovi" men lilla barnbarnsbarns var där och firade. Hon blev jätteglad och rörd över presenten ❤ Tack Alla Ni Som Var Med Och Skramla Ihop Denna Resa ❤

De vart en del gos också med lillgubben Wayne ❤
Gos Gos Gos i massor ❤ Wayne är en riktig gosig krabat han ❤ 
Klockan ticka på till sent så när vi åkte hem plocka Wayne blommor.. Så gulligt!
Så var det bilfärd hem och klockan hade tickat på så vi tog Max på vägen hem..

Grattis Mamma, jag älskar dig ❤ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar