onsdag 15 maj 2013

3 timmar sjukhus

På väg till sjukhuset för röntgen av tunntarmarna.. Har ont som fan o så ska jag ligga i en tub/tunnel.. 
Är seriös och åker buss också fast gubben sagt att jag ska ta Taxi. Buss är ju en uppfinning för sig. Krångligt att köpa biljetter och tider ska passas samt har ju bussarna bytt nr.. Till vilken nytta då? 
Men de fanns bussbiljett på macken..
Har en halvtimme till godo, så jag är inte försenad heller. 
Sitter vid rökrutan utanför sjukan och gör en ganska konstig affär.. Säljer en TV-appel och min son kommer lämna den.. Då vill grabben i åldern 20-24 år träffas senare för en dejt.. Haha!! Jajoo eller hur!! 
Igår fick jag bara ta flyttande kost, idag ingenting. Får inte ens röka, o de tror dom på själva liksom.
Tydligen kommer jag må dåligt efter den här röntgen.. Vi får väl se.. See yaa!!
Måste ringa min läkare kom jag på ju.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar