torsdag 2 maj 2013

Mammadag idag

Idag vaknade jag o hade ont precis vanligt. Eftersom smärtorna är så intensiva på morgonen o även nu flera nätter i rad..

Tog tag i en del saker som man måste göra. Tog med smärtan och åkte till "New Mill Hills" och köpte blommor.
Hämta upp henne och drog vidare till Taxinge och kollade till mitt barndomshem . Och tog en fika på kakslottet "Taxinge Slotts Café" pratade lite om att göra något tillsammans, en resa möjligen..
Vi styrde BMW:n mot kyrkogården "Turinge Kyrka" och planterade blommor..
Ramlade givetvis också och gjorde illa mig.
Men fint blev det i varje fall..
Sen förbi "Mångfaldens Hus" (vårt smultron ställe). Tog en snabb Latte och köpte kaffe med kardemumma smak.
Lämna av mamma min och åkte hem och tog smärtstillande. Gulliga Julia laga Lasange. Tack sötnöt..

Nu ligger jag o sover på soffan/halvsover.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar