tisdag 7 maj 2013

God Natt

I går var jag till Gnesta.. Kändes verkligen som en byhåla.. Där har man bott. Byhålan där alla känner alla, alla känner apan men apan känner ingen. Byhålan där de snackar om dem som lyckas eller inte lyckas. De vet mer om dig än vad du vet själv, de kan spå din framtid. En byhåla som ingen kan glädjas över andras lycka eller framgång, men de gläjds lätt åt andras olycka. Sådana byhålor ska man akta sig för..

Igår åkte vi till Gnesta för att hälsa på min faster. Det var min mor och jag som åkte dit. Mysigt hus alldeles intill vattnet. 
Mysigt på sommaren, men bo så igen skulle jag aldrig göra. Vi fick lappsjuka och drog till Tälje igen. 

Nu tänker jag borsta mina tänder och studsa in i sängen. En sån dag, som varit jobbig.. Får se om gubben orkar prata lite och bara hålla om mig med sina trygga varma famn. Älskar min familj, min underbara familj ❤ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar