tisdag 28 maj 2013

Hej hopp vilken dag va???

God Eftermiddag ❤ 
Sitter vid köksbordet med en mugg kaffe. 
De ser så perfekt, lugnt och trivsamt ut. Och det är det ju egentligen. 
Förutom att jag är upprörd över ett viktigt papper som gubben har slarvat bort. Inte minns han nåt heller. Nu hoppas jag verkligen att de hinner ringa mig innan mötet kl 15.00 så jag får en kopia!!
Urlöjligaste kommentaren idag är "Be mig om ursäkt sen när pappret är funnet". Men ska jag be om ursäkt för han tog pappret där jag lagt det för att de inte ska komma bort!!?? Ett papper/post i mitt namn som han inte lagt tillbaka på den plats han tog den ifrån!!
Senil är vad han är!! Så senil att tom jag ska be om ursäkt!! Jo, jag tackar jag allt mer jobb du gett mig!! 
Dessa män, dessa män..!!!

Marcuz är och blir tillklippt.. Han är så mycket finare i kort hår än långt. När de är på utväxt så är de aldrig fint.. Mutor måste man ge innan man får klippa till honom.. Hihi!! Min fina son, min älskade son!! Min yngsta på 13 år men är och förblir min bebis ❤

Idag är det 20 grader varmt i Södertälje.. 
Vad har ni för väder där ni är?
Suck, vart är detta papper?? Och varför ringer inte kärringen för? 
Åh, frustrerad är jag!! Dags att göra sig i ordning nu.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar