tisdag 7 maj 2013

Sjukt

Blir det någon semester i år? Kan knappast tro det. Magen är åt helvete, hela mitt "fucking" jävla liv är åt helvete!
Om jag ändå slippa smärtor, slippa dessa  starka mediciner. 
Idag har jag svinont och känner mig nere och arg.. 
Operation är snart ett faktum. 
Den där operationsrummet känner jag väl igen, personal o narkosläkaren alla dofter o kan varje moment..
Frustrerad, ledsen och ångest..
Jag vill inte! Mitt liv kommer se ut så här, operation efter operation. 
Min läkare för dryga 30 min sen.. 

Idag är jag trött, ont överallt, pollenhalten måste vara hög idag och är igenmurad i hela nyllet!! Fy Fan!!


Känner mig som i tusen bitar. De är sommar nu.. Sommar 2013. Måste låta allt sjunka in.. Ladda för en dag i taget. 

Nä mors o bye!! Grilltajm!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar