söndag 12 maj 2013

Chill


Sitter på altanen med sprakande eld och njuter av sällskapet med min Marcuz, Julia, Manne och Älskling.. Och småpratar och myser..
Vi har grillat, och ätit gott. Och slumrat har jag också hunnit med..
Skulle hem till Johanna egentligen och lämna en servis hon ska få men de blev inte så.. Har bytt servis till den här.
Börjar bli slö, trött o smärta i magen.. Ska klättra in i soffan och kolla på Tv:n. Rån har vi haft här i Tälje utav en värdetransport.. Helikopter surrade över vårat hus..
Lite bilder på kvällen här..

Nu blir det en stund i soffan, skulle satt mig och skickat in alla papper som ska hit och dit inom sjukhuset. Men i morgon. Kanske ska ta mig en promenad ner till sjukan för prover mm..
Kolla resor också.. Jag ska ut och resa med min mor.. Men allt beror på hur de blir med sjukhuset..
Gissa platsen som vi helst vill åka till..

God Natt Alla ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar