torsdag 30 maj 2013

Shopping tur i sommarregnet ❤

Jätte snabb blogg!! Lotta är vansinnigt TRÖTT!! Vilket jag varit heeela dagen!!

Kom iväg vid 14.00, smärtor o trötthet gjorde att jag kom iväg så pass sent.
Här på väg till mamma i ett sommarregn..
Mot Nykvarn!!
Här är vi på Hedlandet som ligger mellan Mariefred och Nykvarn. Anledningen var att jag behövde 2 st så kallade cafégardiner (tror jag de heter) och tyg till köksstolarna (möbeltyg). 
Förutom detta blev det kuddar o kuddfodral till soffan och en del annat hoppplock. 
Mysig med massor av fina "USA" grejor.
Därefter drog vi till vårt mysiga "Mångfaldenshus" (besök det, besök det, ett måste). Köpte 2 muggar jag samlar på och Kardemumma kaffe samt en en strut, modellen stötte..
Shopping från mångfalden och Hedlandet (allt är inr med i bild). Sedan blev vi hungriga och beslöt oss för att pröva på "Elsaborg", en Grekisk restaurang. Och detta var den sämsta mat jag någonsin har har ätit på!! 
Förrätten var ok.. 
Denna huvudrätt var hemsk!! Verkligen hemsk, likaså mammas plankstek!! Ät aldrig där. Jag klaga o vi fick då efterrätt gratis med kaffe. En torr kladdkaka!
En sak är säker i varjefall, aldrig mer ett besök där!
Dumpa Mamma och åkte till Media Market och fick syn på en "stjärna" på en tavla.. Söt hon är va?
Där köpte jag dessa två prylar..
En kaffebryggare o en "soda streem till gubben" i förlåtelse present för att jag skällde på honom om ett papper som egentligen var jag som slarvat bort..
Sen åkte jag hem och klockan var 20.30.. Hela dagen på äventyr..
Trött satt jag på trappan och tog en cigg..

Nu är det God Natt!!
Borsta tänderna, mediciner och sova och kika in på FB antagligen ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar