måndag 13 maj 2013

Trött på dig nu..

Detta är hemskt, men detta är en stor del av sanningen & den kommer bara att växa. 
Jag gav dig möjligheterna och jag höll mitt löfte, men du prestera inget annat mer än ännu mer konstigheter, skitsnack och provication.Istället för att träffas eller prata via telefon, så kör du provocerande inlägg via Facebook.
Du kommer bli ensam i ett virrvarr av självömkan (ingen orkar lyssna på samma malande om hur ditt patetiska liv är). Du blir mest stämplad som knäppskalle, som vill tala om hur vi ska vara, hur vi ska se ut, att vi ska passa in. 

Sanningen är - hitta dig själv, lev ditt liv, så lär du säkert bli mer stolt över dig själv. 
Det behövs inget provocerade till folk via internet eller mobbing (de finns så det räcker), du blir inte lyckligare av att provocera mig och min familj och andra på Facebook. 

Snälla varelse - ta dig an möjligheten att skaffa ett bra liv & se möjligheterna i kaoset!!!

Pratar du bakom MIN rygg - Betyder det att jag är längre fram än du!
Kommenterar du MITT liv - Betyder det att mitt liv är mer spännande än ditt...
Har du tid att leta efter MINA misstag - betyder det att du är avundsjuk.
Försätt du med detta... Så lever JAG livet under tiden..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar