söndag 12 maj 2013

Namnsdag och Babyface ❤

Har namnsdag idag så det är bara att sätta igång att gratulera :-) 
Vad händer och fötter idag? Ja först har jag sovit dåligt, riktigt illa faktiskt. 
Nu sitter jag på altanen och suger i mig alla pollen som finns..
Sitter och njuter av att ha lagt 2 stycken olika ansiktsmasker..
Så nu är mitt ansikte lent som ett babyface. 
Känner mig astrött, vilket jag tror att de beror på pollenallergi och all medicin samt att jag sovit dåligt och har haft ett kärnkraftverk låtit bredvid mig. 
Men trots allt är jag på rätt bra humör ändå.. Det är ju min namnsdag idag och då ska man vara glad.. Tralala!!
Älskling är iväg o handlar, de blir grill idag med. Igår var Alexsandra och Lennze över på en grillkväll. 

Och men åhhh, här kommer mitt ❤ hem kort, blommor och en farligt god maräng ❤ Gulligare än du finns inte ❤
Jag älskar dig Musse!!

Nu ska jag fika o vila bort tröttheten och huvudvärk..
Fortsättning följer ----->>>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar