måndag 27 maj 2013

Morsdag o födelsedag 26/5


Igår blev jag firad i dubbel bemärkelse.. Morsdag och födelsedag!
Frukost på sängen fick jag utav mina kära barn och en "Åre Strut" nybakade Scones och kaffe och youghurt med flingor! De städa av lite lätt på nedervåningen också!!
Gulligt ❤
Sedan kom gäster för att gratulera mig och så hade vi "mass" morsdag med morsdagstårta för oss mammor så som jag, min mamma, svärmor, Åsa och Rebecca ❤ Alla vi världens bästa mammor ❤ 
Och så självfallet så hade jag en födelsedagstårta dagen till ära för min 26 års dag ❤ 
Fick massor av gratulationer i hundratal på FB, sms och telesamtal. Och så gäster så klart. Fina presenter..
Tack alla snälla ni, jag är mer än nöjd och jättetacksam ❤ 
Vi kör lite vimmelbilder här:
Hoppla polle.. Gung gung.. Lånar Waynes polle..
Svärmor och min vän Lala kom bra överens om tårtan..
Min fina mamma ❤ som chockad fick en Turkiet resa tillsammans med oss ❤ 
Rebecca och svärsonen Edwin pratar äventyr ❤ 
Anställd och chef på samma kalas.. Alexsandra och Alexander..
Lala och den där snurr Åsa som alltid försöker smita med att hamna på bild...en dag Åsa så tar jag dig allt.. Gömd i buskarna..
Tre resesugna som pratar resor hit och dit, till höger o till vänster.. 
De resande folket Rebecca o Edwin, som haft lite otur de senare resorna. Men den här måtte väl gå bra..
Jag och min egna Barbie docka som snart kommer farande i en rosa bubbla med "Barbie" dekaler över hela bilen. Hihi!! 
Mamma och jag är lyckliga mödrar till "fina" barn❤ hihi 
En glad liten skit här.. 
Mys och bus med mitt kära barnbarn.. Han är så himla go, busig och en kelgris och gosegris.. Och JA vi tycker så mycket om varann ❤
En utmattad mormor efter bus och gos med godbiten Wayne ❤
Min stora och trötta tjej som ser ut att behöva lite avkoppling i "London".. Akta dig Edwin så hon inte byter bort dig mot en vaxdocka eller en väska ;-)
Och så skålar vi på detta.. Rebecca är värst med o ta 80% sprit... Edwin fick putta Rebecca i vagnen medan Wayne fick gå till bilen..
Gubben min fick laga middag som bestod utav råstekt potatis och oxfilé ❤ De var gott de du mannen!!
Fixa ihop en liten blomgrupp i en skål, likt ett stort vinglas.. Sött va? Tog ca 10 min o göra.
Den smyckar nog mitt köksbord.. Lata Julia sätter inte igång med fönsterputsningen så de blir väl till leja bort skiten till nån frivillig stackare!!
Kvällen avslutades med soffhäng med min kära "Musse" och vi slockna ganska fort..
Bästa presenten fick jag i ett meddelande på Fejjan av min ❤älskling❤
"Att jag får shoppa loss på Nelly's" bästa presenten ❤ 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar